full fart direkt

Guten morgen!
Inatt har varit en helt hopplös natt. Vaknade vid tre cch det lät som någon satt och spelade typ spindel harpan, eller något en! liknande. Med ljudet dudu när det inte går att lägga fler kort, eller aa, haha vet inte riktigt hur jag ska förklara ljudet, men ni kanske fattar vad jag menar, sen det där ljudet när datorn delar ut korten, aah det gjorde mig tokig..  Sen vaknade jag igen klockan sex och kände att jag inte kunde somna om men var super trött. Så säger mamma till mig då jag gick upp att jag borde försöka somna om igen så låg i nån timma och tillslut somnade jag, skönt! Men då jag vaknade igen vid tio kom jag på det ljudet jag hörde inatt, men undrade om det bara var en dröm, haha vet inte riktigt, men för vem skulle sitte uppe klockan tre på natten och spela kortspel :P Både mamma och Sven (hennes kille) skulle ju upp tidigt och jobba hmm får nog ta och fråga när dom kommer hem. Har haft så mycket konstiga drömmar på sista tiden, helt sjukt. Men det brukar vara så då man har feber. Idag är iaf första dagen då jag inte har feber, eller har inte tagit tempen men jag känner att jag inte har det och mycket piggare, heelt underbart :) Så idag blir det att gå på stan med min underbara Maria, sen ska vi åka hem till hennes syrra och sitta kattvakt åt lilla folke :D

 
                    Underbara Maria!
      
                             Lilla folke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0