haft en bra dag tack vara mitt hjärta

Hade lite tjafs med henrik igår men som tur var sluta det lyckligt och vi var inte längre irriterade på varandra. Alla har vi våra dagar då vi är på lite dåligt humör, alltid när Henrik är på dåligt humör så lyckas han få mig med på dåligt humör.. Väldigt jobbigt, fast tror det är detsamma för honom.
Tittade på en film igår som heter restraint..den var rätt bra kanske inte den bästa jag sett men helt okej. så den tycker jag ni ska titta på :) Idag vaknade jag super trött första natten på länge som jag kunnat sova rätt bra, har fått gått upp och lagt mig på soffan för att jag inte vill väcka Henrik då jag vänder och vrider på mig hela tiden. Men inatt sov jag som en prinsessa, kan ha berott på att henrik masserade mig innan vi skulle sova, har haft huvudvärk i tre dagar och han trodde det kunde bero på att jag var spänd, min gentleman! så när jag sen skulle sova var huvudvärken helt borta och vi hoppades på en natt ostörd och full med sömn :) När klockan ringde trodde jag att det var mitt i natten, fan klockan måste ha blivit knäpp och ställt om sig själv tänkte jag.. men så var det inte. Klockan var sju och det var dags att gå upp. Men idag har jag varit piggare än någonsin, eller nja men det var bra länge sen jag kände mig så här pigg, så tack min älskling för att du räddade natten av då jag fick lite sömn, huvudvärken förvann och du räddade även dagen idag :D Hade en engelska grej som vi skulle redovisa idag det hade jag inte klarat av om jag inte hade mitt huvud på skaft ;) Hur som helst, när vi skulle hem gjorde jag sällskap med Tobbe och tjejerna, då vi satt på tunnelbanan så är det några skit ungar som lekte med dörrarna. Så efter att vi snackat om hur mycket som helst, skrattat åt en massa roliga saker så tittar vi på klockan och ser att det gått 20 minuter precis då säger han som kör tåget att dom hade tagit sönder dörrarna och alla passagerare var tvungna att kliva av. Så jag och Tobbe bestämde oss för att åka tunnelbanan tillbaka mot liljeholmen och ta tvärbanan därifrån till alvik. Men då vi vänt och kommer till centralen så var trafiken igång igen och tåget mot alvik kom precis. Så då var det bara att åka tillbaka... igen...!
Nu sitter jag här hemma och börjar känna mig lite seg, blir alltid det då jag bara sitter framför datan. Men ska snart plugga lite hade jag tänkt :) får se om det blir av ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0