kunde det skita sig mer?

Ja, usch idag känns det inte riktigt som min dag faktiskt. Har inte kunnat sova bra alls inatt så när jag vaknar fixar jag mig och satte mig på bussen mot brommaplan för att möta Alex. Hon hade min påse som jag glömde på busshållsplatsen en kväll efter dansträningen, först skulle jag möta henne igår klockan 7 för hon skulle in till stan men så ändrade hon sig och vi bestämde att vi skulle ses imorse istället klockan nio vid brommaplan. Men då skulle jag missa första lektionen där vi skulle ha engelska diagnos men tänkte att redovisningen var viktigare och så behövde jag verkligen sakerna som  hon hade. Så jag skyndade mig till bussen för det var bara några minuter kvar innan den skulle komma, så kommer jag på då jag står vid busshållsplatsen, fan jag har glömt blocket med alla anteckningar som jag ska ha idag till redovisningen hos Henrik och jag hade inte tid att gå tillbaka. Så jag struntade i dom och hoppade på bussen. Men då jag nästan är framme i brommaplan ringer Alex och säger  att jag inte ska komma dit för hon har glömt påsen! haha! bra söt är hon iaf ;) neeej, tänkte jag. Fan jag ´som skulle ha den till redovisningen och så hade jag glömt anteckningarna för att hinna med den bussen. Men det fanns inget att göra utan jag hoppade av och bytte till bussen som går till Alvik. Det söög ju. Kändes inte som det kunde bli värre så jag gav upp och åkte hem till mamma och nu sitter jag här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0