välkommen helg

Hej alla goa och glada :)
Nu har jag precis duschat efter att ha tränat några timmar. Idag ska jag hem till mamma och lämna hennes mobil. Hade haft den för att mina batterier hade dött och laddarna var hemma hos Henrik. Men nu är de laddade igen känns skönt :) Har två nummer mobiler just nu men snart ska jag ta bort den ena så då har jag bara ett nummer igen. Men det är lite jobbigt för vissa folk har ena numret och några har till mitt andra numer. I helgen blir det nog rätt lugnt får se vad som händer men ska jobba imorgon några timmar på dan och söndag ska vi dansa för kungen och drottningen, så då är det väll inte så kul om man är trött och bakis.. Rebecka kanske ska komma hit en stund ikväll så ska vi titta på nån film eller nåt, var ett tag sen vi sågs. Håll tummarna för mig på söndag, att det går bra :) Är lite nervös för vi ska dansa ute med så inte så kul om det regnar, våra kläder blir nämligen genomskinliga då haha men får hoppas på att det är bra väder och att kläderna och dansen sitter grymt ;) Måste gå nu hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0