15 frågor,sanningen om mig

1. Har du ett förhållande?
Ja
2. Hatar du mer än 3 personer ?
njae, hatar är väll att ta i, men ogillar, absolut!
3. hur många barn vill du ha?
Hm, minst 2
4. Vad skulle du välja att köpa för godis?
Marabou mjölkchoklad, helt klart!
5. Vad har du för favorit skor?
De med högsta klackarna, inget att fundera på!
6. Har du någonsin spytt bland folk?
Ja, ett antal gånger, mest då jag var gravid
7. Säg något du alltid tänker på?
hmm, något som alltid finns i mina tankar är Henrik.
8. Har du haft telefon sex?
Oj, ska jag vara ärlig så ja.
9. Har storleken betydelse?
Haha, om jag säger nej så ljuger jag..
10. Röker du?
NEJ! usch
11. Har du varit otrogen?
oj vet inte om jag vill vara ärlig, men ja en gång.. tyvärr.
12. Färgar du ditt hår?
Japp, men ska sluta
13. Har du kallat någon för älskling?
Ja
14. Har du blivit dumpad någon gång?
Ja, en gång.
15. När du första gången möter en ny person,
föreställer du dig då hur personen ser ut naken?
hahah emh NEEJ!!

Någon som har nån mer fråga som ni vill ha svar på? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tack tack :) tycker själv om dom väldigt mycket :)

2008-09-22 @ 20:32:45
Postat av: Erika

Det gick bra för mig att komma hem :) vi ses gummsi <33

2008-09-22 @ 20:51:13
Postat av: stina

ja absolut d får du göra..kan du få lite extra cash:) d e bara bra med mig..sj då?

2008-09-22 @ 22:43:23
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0