:(

AAAAAAAAAAAAJ!!

Jag har så FRUKTANSVÄRT ont i min rygg. Satt på akuten igår efter att vi hade haft gymnastik på idrotten. Henrik kom förbi och gjorde mig sällskap ett tag, de hade precis kört en patient till ks, så då titta han in en stund. Snacka om att folk tittade då han kom med ambulans kläder och satt med mig i ett rum där på akuten haha. Jag vet inte riktigt vad som hände igår, det bara smällde till. Jag har ju brutit ryggen tidigare så det har väll nått med det att göra. Hur som helst, läkaren ville jag skulle vänta lite och se om det blir bättre. Men just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Började gå till skolan idag, men då jag var vid tunnelbanan så fick jag lov att vända. Sen jag kom hem igår har jag bara sovit. Sov då henrik kom hem från jobbet igår och sov idag då mamma kom förbi för att se hur jag mådde. Har både feber och mår sjukt illa. Är så trött på att hela tiden vara sjuk. Tycker så synd om min lilla knotte också, kan inte ens gå ut på promenad med honom :(

Det värsta av allt var ju att det inte vart någon student skiva igår för min del heller, jag som sett fram mot den hur länge som helst, men det var väll någon mening med det, jag skulle väll helt enkelt inte dit.. Aja nu orkar jag inte sitta upp längre. Hoppas ni mår bra! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0