Första skoldagen efter lovet

Fyfaaan säger jag bara! Dagen idag har väll varit helt okej men det var hårt att komma tillbaka efter en veckas lov då man mestadels bara har slappat. Jag är iallafall hur lycklig som helst nu när Henrik är hemma igen. Känns riktigt skönt. Han vart jätte glad för videon jag hade gjort till honom :) Idag ska vi förbi och titta på ett gym som vi tänkt börja träna på. Sen måste jag sätta mig och plugga, uusch har prov på torsdag. Men nu ska jag först fixa ögonbrynen och naglarna! Hörs sen!

Juste igår träffade jag Mika så gick vi runt på stureplan bland annat, käkade och snackade en hel del. Var så himla länge sen vi sågs så det var kul.

Promenaden med Ville i det fina vädret.

Här gick jag och Mika en promenad

Madde och Hanna, efter skolan idag då vi är påväg hem!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag veeet =(

Inge roligt alls...

2009-04-14 @ 17:48:15
URL: http://biizz.blogg.se/
Postat av: Mika

Haha jag gillar gubben som kommer in i bild på den där vi var i berzelii park :P

2009-04-14 @ 20:25:01
URL: http://mikado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0