Garbo igår

Igår träffade jag Millan ( frisks tjej ) så mötte vi upp hennes arbetskamrater och drog till garbo och käkade. Efter tio så var man tvungen att vara 23 för att få stanna men ingen sa något till oss så vi vart kvar där. Hade det jätte kul, tyvärr hade jag stans värsta huvudvärk. Så mot slutet drack jag bara vatten. När klockan var ett stängde dom och jag åkte hem. Vi skulle först på efterfest hemma hos en kille i jakan men jag orkade inte o ville åka hem till min älskling. IMorse mådde jag lite illa men det släppte rätt fort och nu är jag riktigt pigg!
Men idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske träffa en kompis lite senare sen imorgon så ska jag nog träffa brorsan och hans tjej!

Bilder från igår sätter jag upp lite senare!

Glad påsk på er allihoppa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0