Härliga dagar

Som sagt igår var jag på garbo med Millan, på dagen träffade jag mickis så åkte och käkade.
Så grymt gott!

garbo igår, hehe man ser inte så mycket men ändå..


Idag träffade jag brorsan på dagen så fick jag träffa deras nya valp Sacki, så sjukt sööt. Sen fick jag även min hårför som jag saknat vääldigt länge! Annars har jag spenderat dagen tillsammans med Maria. Vi var på nått sunk hak på söder där vi drack  några öl. Vi träffa nån 29-årig alkoholistsnubbe som satte sig vid oss och berättade att han suttit i fängelse i åtta år pga ett mordförsök på hans kusin. Riktigt läskigt! Efter ett tag då det vart för mycket, så vart det ett besök på donken och broder tuck. Vi hade det riktigt mysigt. Nu känns det verkligen som att sommarn är påväg, då man kan sitta på uteserveringar! När jag åkte hem så mötte jag Nicklas (kompisen), vi snacka lite snabbt innan han skulle kliva av. Vi bestämde att vi ska träffas imorgon och fira påsk tillsammans!

Jag, ser riktigt trött ut.


Maria!


Snacka om sjuk snubbe, vart lite rädd faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Maria

ooh vacker bild på mig. Noooot!

2009-04-10 @ 20:52:17
URL: http://inyourass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0