It's the little things that count!

AAAAJ! Jag har så EXTREMT ont i kroppen så det finns inte.. Igår på idrotten hade vi gymnastik, otränad som jag är så vaknade jag upp med ont i både armar och ben. Hmm.. Måste nog sätta igång med träningen rätt snart, det här funkar ju inte! Idag hade vi etik prov. Hoppas självklart på att jag ska få MVG men vi får väll se. Var osäker på en eller två frågor, kommer inte riktigt ihåg, men så vi får se vad resultatet blir.

Jag fattar inte riktigt att det är fredag idag faktiskt. Tycker veckorna går så himla fort! Men jag måste erkänna att jag har riktigt ångest, nu när slutet börjar närma sig i skolan så har vi hur mycket som helst att göra, det var prov igår, prov idag, prov på måndag och så har jag massa inlämningar.. Ussch! Men det är bara hålla ut! Så min helg finns det ju inte direkt mycket kul att se fram mot, eller vad säger ni? Lär väll bara bli en massa plugg.
Annars har resten av dagen varit sådär faktiskt, satt uppe hela kvällen igår och plugga sen gick jag upp jätte tidigt för att åka tidigare till skolan och hinna plugga innan provet. Efter det hade jag lunch sen var det bara en lektion till, matte, som jag absolut inte hängde med på alls. Jag var på tok för trött för att ens orka försöka förstå. Så ja, slöseri med tid kan man säga.. Nu ska jag lägga mig på soffan och bara slappa!!!! Så skönt! see ya!


Nu är det 34 skol dagar kvar yeeehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0