Jobbet

I torsdags fick jag gå från skolan redan vid halv tolv. Maja ( min chef ) ringde och sa att jag var tvungen att jobba. Dom behövde folk till Willys i Bromma. Så jag skyndade mig dit och jobbade ändå till halv tio. Satt i kassan alla timmar så det var rätt skönt. Men det var hur mycket folk som helst och alla handlade en massa mat och godis till påsken! Sen ringde Maja i fredags då jag satt i bilen påväg till värmland, då var det fortfarande för lite folk som skulle jobba på Willys och ville att jag skulle hoppa på några timmar, men tyvärr så kunde jag ju inte det. Hoppas hon ringer i veckan då jag är ledig och behöver mig!
Jag i den stora Willys tröjan!

Kommentarer
Postat av: Josie

Oj, ska du bli barnmorska? vad roligt! :) Då måste du ha minst MVG i hälften av alla dina kurser för att komma in på sjuksköterskeutbildningen.. Det är tufft, men vill man så går det!

2009-04-07 @ 11:11:49
Postat av: lollo

SVAR: jadå :) Har behörighetskurserna och skrev 1,8 på högskoleprovet så det ska jag nog klara ;D

2009-04-07 @ 19:33:49
URL: http://babylollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter ju superbra! :)ska du plugga direkt efter gymnasiet eller? vilken skola isf?

2009-04-07 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0