Kryssning på fredag

Hm Henrik ringde mig idag då jag var med Madde på hennes mammas jobb. Han frågade om jag ville åka på kryssning med hans jobb. Det är ju egentligen 23 års gräns på fredagar, men då var det nån av sjuksyrrorna som hade erbjudit sig och säga att jag var släkt eller nått, kommer inte ihåg riktigt vad han sa. Det ska tydligen vara lite folk från akuten och så som också skulle hänga med. Vore ju sjukt kul ;D Men får se, vi skulle snacka om det ikväll. Eftersom Henrik ska åka sen på söndag så är vi lite osäkra på om vi vill hänga med eller om vi bara ska vara hemma och mysa. För sen får vi sakna varandra i några dagar :(
Efter skolan idag åkte jag o Madde först till hennes mammas jobb o hämtade pengar ( bortskämda madde ;D hehe ) Sen gick vi på stan och handlade lite saker. Madde köpte ett strump band med en liknande pistol som hängde på. Hon ska nämligen på student skiva ikväll med temat ?? ja va fan va det nu då? haha bandit? ganster eller nått :P Hon skulle iallafall föreställa en bond brud typ. Efter det mötte jag upp sofia och Erika snabbt vid råsunda. Eh men nu måste jag plugga! ÅÅh är verkligen trött på allt plugg nu, det är hur mycket som helst... Juste, provet idag gick väll sådär. Ska jag vara ärlig har jag absolut inte en aning om vad resultatet kan bli. Svarade på allt lite halv dant så jaa.. får väll inte ha för höga förhoppningar. Sen hann jag inte med dom sista frågorna tyvärr..

Hoppas ni mår bra allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0