Lördag!

Igår var jag med Henrik hela dagen. Det började med att vi tjafsade på morgonen.  Jag vart så arg satt jag inte ens kunde titta på honom så jag gick in i duschen, direkt efter kom han och bad om ursäkt och frågade om han skulle köpa nått till mig för att jag skulle förlåta honom, haha så söt. Efter ett tag då vi stått inne i duschen och snackat så kändes det bra igen. Bråk måste man ju ha íbland. Så då vi kom ut ur duschen så klädde vi på oss och gick på en lång promenad vid vattnet med Ville. Riktigt fint! Det roligaste var nog då änderna kom flygande och landade en liten bit framför oss och parade sig. Det såg så sjukt kul ut.

Jag och Henrik!


Den hade en fjäder som stack upp!





Efter vi hade kommit in från promenaden åkte vi in till stan och käkade på Jensens Bufhus. Det var riktigt mysigt. Dom har glass bufé där, så man får käka hur mycket glass man vill, med massa olika strössel och såser. Yummi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0