Mysig kväll

Vi hade det riktigt trevligt då vi var ute och käkade på kina muren eller var den nu hette. Hahha har inte så bra koll. Resturangen låg iallafall på odenplan, jätte fin! Vi alla fyra åt en super god mongolisk buffe. Så om ni går dit kan jag rekomendera buffen. Imorgon är det skoldag som gäller sen blir det arbetsintervju och efter det så har jag en massa plugg som väntar. Blää...

Men nu ska jag äntligen lägga mig ner i sängen har suttit uppe och pinat mig för att göra klart en del plugg men nu orkar jag faktiskt inte mer, sen ska jag ju upp tidigt imorgon så det är nog dags att gå och lägga sig. Men vi hörs imorgon, hoppas ni sover gott! Natti natt!

Fan jag kom ju på att jag skulle dra ett april skämt med Henrik men lite sent påkommet nu kanske.. Han ligger och sover och det är ju bara 20 minuter kvar innan det är den 2a april. Så jaaa det får väll bli nästa år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0