Nu är det söndag

Vilket betyder att vi ska åka hem. Känns lite tråkigt måste jag säga. Har haft det så himla mysigt här nere, från början ville jag inte ens åka ner, pga tt sist jag var här så mådde jag jätte dåligt, var både dunder förkyld och gravid, men nu vill jag inte hem. Fast det ska bli skönt ändå. Man blir lite trött på lantis livet efter ett tag. Henrik gick upp klockan 8 och gick ut med Ville så när han kom in igen kunde jag inte somna om så jag hamnade här och ska strax sätta mig och plugga. Igår handlade jag BH till mig och en sov säng till Ville, han trivs jätte bra i den och har sovit där hela natten. Men nu ligger han i mitt knä och sussar. Skriver lite då jag kommit hem och så får ni se lite bilder ;) ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0