Snaart!!

IMorgon kommer Henrik hem! Jag har saknat honom. Nu var vi varit ifrån varandra i 3 nätter, det känns som en evighet. Jag skojjar verkligen inte, har gjort allt för att hålla mig sysselsatt varenda minut för att inte känna att jag saknar honom så mycket. hahaha. Var riktigt länge sen vi var ifrån varandra så länge, eller ja länge... Men nu börjar jag vänja mig att sova själv i sängen, rätt skönt faktiskt. Kunna ligga hur man vill och titta på vilket tv program man vill, utan att behöva anpassa sig till någon annan, dock föredrar jag att ha Henrik hemma. Men fattar inte riktigt hur jag ska klara mig i sommar då vi ska vara ifrån varandra i två veckor, jaja det löser sig då! :) Vänjer mig väll efter ett tag då med. Ibland är det faktiskt räött skönt att få sakna varandra. Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Sista natten att breda ut sig riktigt ;) Är så sjukt trött. Imorse kom Ville och bet i håret för att få upp mig ur sängen då han ville gå på morgon promenad. Så ska bli skönt att få sova. Natti natti hoppas ni sover gott allihoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0