Sol, sol och mer sol!

Ah jag orkar inte, skulle verkligen behöva städa, det ser för taskii ut.. Jag och Henrik är ju så dåliga på att hålla det fint. Men äh jag får städa lite senare ikväll då det inte är sol ute. För idag ska man passa på att vara ute då det är sånt fint väder. Ska precis börja fixa mig sen ska jag nog träffa Elin. Hmm eller? Hon kom hem vid tolv  så skulle vi ses men Maria frågade mig om jag ville komma till henne så skulle hon, jag, louise, patrik och anton sitta ute i solen och ta några öl. Men jag är verkligen inte sugen på öl, sen måste jag kunna jobba om dom ringer så isåfall blir det saft för min del ;) Eh vi får se hur det blir! Igår var jag först i solna centrum och vandrade omkring lite själv och snacka i telefon med Madde sen mötte jag upp Henrik och vi åkte till Kista där hans mamma klippte sig och Henrik gick med mig då jag testade massor med olika klänningar till bröllopet. Men jag kunde inte bestämma mig så det vart ingen, vill kolla runt lite innan.. Däremot köpte jag örhängen, en liten väska och en typ kavaj eller vad man ska säga, men den lämnade jag tillbaka. Den var as snygg men kände att jag typ aldrig kommer ha på mig den.. Bilder på sakerna jag köpte kommer snart!

Juste min rygg är på bättrings vägen!! Så skönt. Henrik masserade lite igår och satte på salva! Så idag känns det riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0