Tjejkväll, bortsett från Ville

Jag och Elin brukade alltid sova hos varandra förut men blir ju inte så nu då jag bor med Henrik. Så man får ju passa på  nu då Henrik inte är hemma. Igår kom Elin hit så gick vi i centrum och tittade lite sen gick vi hem och hade en riktig mys kväll, med godis, tjejsnack och självklart lite lyx för huden. Så ja det vart en tjejkväll helt enkelt, om man bortser från Ville. Idag är jag sjuuuukt trött, Elin har snackat en massa i sömnen om allt möjligt så jag vaknade varje gång hon sa nått haha. Men det kändes bra att hon låg där bredvid mig, hon fick ta Henriks plats :) Det var mycket roligare att vakna imorse då jag hade någon att fixa mig tillsammans med, så vi sminkade oss och åkte tillsammans till Fridhemsplan. Dock kom jag två timmar innan vi började imorse så jag fick åka hem igen, seegt.

Lite bilder från kvällen

Min underbaraste elin


Vi försökte fiska upp en cykel ur dammen (Elin')

Gott till kvällen

Råkade bränna mackor också, vilket jag ALLTID gör!!

Vi med ansiktsmask!


Ville låg mest och sov i hans lilla hörna hela kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0