Vilken härlig dag!

För jag är LEDIG!! WOHOO!

Det behövdes verkligen. Imorse tog jag en rejäl sovmorgon efter att Henrik hade åkt till jobbet. Jag var så himla trött. Jobbet igår gick väldigt bra. Men fan vad jobbigt det var. Efter att jag hade arbetat i kanske två timmar så vart jag sådär illamåeende igen och nästan svim färdig så jag satte mig ner ett tag o vilade. Visste inte riktigt vad jag skulle göra, eftersom att det var första gången jag jobbade åt dom så ville jag inte säga att jag ville hem. Men det var inte långt ifrån att jag var påväg att spy. Så jag vart jätte rädd, för vad skulle jag göra då? kul att spy mitt inne på ica.. Jaja anyway, efter typ 2 timmar då jag kämpat trots mitt illamående så försvann det äntligen! Så jag kunde jobba på!
Det värsta var då jag skulle hem, det tog typ 2 och en halv timme. Sjukt! Det var massa problem, men så såg jag bussen komma som gick på andra sidan gatan som skulle mot tumba så jag hoppade på den istället. Där möter jag en kille som jag hade jobbat med, han bodde ute i tumba just nu men har en lägenhet på samma gata som vi bor fast han hyr ut den just nu så det var lite kul, kanske man stöter ihop med honom någon gång. Vi satt och snackade hela bussresan tills vi kom fram till tumba då jag skulle ta pendeln och åka in mot stan, men såg att jag hade missat den precis. Men då sa han att han kunde göra mig sällskap, så himla söt! Så han stannade kvar och väntade på tåget tillsammans med mig, vi satte oss ner på en bänk där inne och fortsatte snackade om en massa olika saker. Han var riktigt schysst :)

Idag ska jag plugga en massa sen då min älskling kommer hem ska vi nog ut och käka på resturang med Millan och Frisk, mysigt! Imorgon ska jag på jobbintervju sen på fredag åker jag, Ville o Henrik till landet. Ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt, bara han o jag och ville såklart! Ska väll försöka plugga en del under helgen också för sen efter lovet har jag prov, usch!!

Men nu måste jag blrja med plugget! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0