Vilken vecka

Hm nu de kommande dagarna kommer jag inte träffa Henrik så mycket.
Idag började han klockan kvart över sju och slutar kvart över sju imorgon bitti. Sen är han ledig typ två-tre timmar sen börjar han klockan tio igen och slutar fem på eftermiddagen, så då ses vi en stund. Men han lär ju vara sjuukt trött. Så på onsdag ska vi på skiva hon hans tjejkompis Nico, hon är så himla söt. Sen på torsdag ska jag på skiva igen!! Fredag och lördag blir att bara umgås med Henrik för på söndag åker han till Paris och kommer hem på onsdag igen. Haha hade ett snack med Erik i min klass, han sa att jag måste skärpa mig och inte umgås så mycket med Henrik, för jag berättade att jag saknade honom så mycket då han är iväg.. Sen har jag en massa plugg som ska göras också, imorgon ör det prov. Aah den här veckan ser jag inte fram mot (om man bortser från skivorna!!) .... uusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0