Då så.. dags att leva i nuet.

Ska en till person som betyder massor för mig försvinna pga det?!.. Jag vill verkligen inte :( JAG HATAR CANCER!!

Hej sötisar. Hoppas ni mår bra! Själv är jag lite nervös känner jag. Ska strax hoppa in i duschen sen ska jag möta mamma och åka och hälsa på Brittmarie (en vän till familjen). Kommer kännas riktigt jobbigt. Hon har nämligen fått cancer o det är inte så bra... Jag har vetat om det några veckor nu men varken velat prata ellet tänka på det. Jag har vägrat att försöka tro på det men det är väll dags att jag accepterar det.

Britt marie betyder extremt mycket för mig! Hon har funnits där ända sen jag var liten. Brukade varje år resa till grekland med henne och hennes familj. Vill inte tänka på allt som kommer att förändras.. Är jätte rädd att jag kommer reagera jätte konstigt då jag ser henne och börja stört gråta eller nått, vilket jag VERKLIGEN inte vill, för hennes skull. Jag kan inte ens tänka mig hur jobbigt det måste kännas för hennes familj... Ahhh, jag ska försöka att strunta i alla mina känslor(vilket är extremt svårt) o bara njuta av stunden. Det är dags att leva i nuet o inte tänka på nått annat... usch varför kan man inte bara få ändra lite på livet?!

Goodbye is only paintfull, when you know you'll never say hello again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0