God kvällis

Idag har jag varit hos Britt marie och Dimitri, det var så himla roligt att träffa dom igen. Saknat dom massor!! Efter det mötte jag upp Elin i stan o gick till ung 08 festivalen, herregud säger jag. Det var bara en massa fjortisar överallt. Men vi gick ju dit för att Henrik skulle stå där idag o visa ambulansen så det var skoj och få hälsa på hans kollega också, Paula, en jätte trevlig tjej :) Då vi tröttnade på att vara inne i stan åkte vi hem o tog ut ville då vi hamnade på Max och käkade lite mat. Sen åkte jag med henne till alvik o träffade mamma och elins mamma, kändes så skönt att få vara hemma igen en stund. Ja, det vad väll min dag det. Slänger upp lite bilder :)

Söta dimitri skrapar en trisslott jag köpte till honom o gissa vad, han vann 100 kr x2! Jag som aldrig lyckas vinna så köper jag en o ger bort, jo självklart så är det ju vinnst på den! haha men det var han värd :D


Brittmarie<3

Ursäkte att bilderna är lite suddiga, mamma är ingen bra fotograf :P (det här var ändå dom bilderna som var minst suddigast.)

Dom betyder massor fär mig :)

Mammao brittmarie skålar ouzo, påminner så om grekland


I kungsträdgården idag
Min älskling idag, jag tycker ju det är så hett när han har sina ambulans kläder på, mmm!

Den läskiga kyckling killen

Min absolut bästa vän elin!

älskar dig så!

japp tatueringar vart det också, en massa olika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0