Gööött!

Idag har jag jobbat på Kista mässan som servitris hela dagen. Det var en läkar konferens där det var 600 personer. Snacka om att vi fick jobba hårt för att hinna med allt som skulle göras. Undrar verkligen hur jag ska lyckas komma i högklackat imorgon då vi ska på Henriks kusins bröllop. Just nu har vi Henriks faster och hans pappa här på besök. Vi har precis käkat en kladdkaka som jag gjorde. Sen på söndag blir det nog till att träffa syrran. Hoppas att jag snart får tillbaka min mobil så kan jag lägga in foton igen ;) Ha en bra helg snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan,

Var det genom uniflex du fick det jobbet eller var det genom någon annan?? det lät roligt i alla fall även om det var stressigt,

hoppas att bröllopet var roligt och att du inte hade för ont i fötterna sen innan.

//Therese

2009-08-22 @ 21:33:51
URL: http://www.allthanderhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0