Hemma nu

Gud så skönt det var att komma hem, låter ju som om jag skulle ha varit borta i flera veckor men jag åkte bara till Alvik där jag träffade Elin en stund. Vi satt först och fikade sen gick vi till veterinären för att Ville skulle ha sin vaccin spruta men dom hade inte tid fören kvart över sju ikväll o så länge orkade jag inte vänta. Så det får bli en annan dag. Vid halv tre åkte Elin till sin pappa och jag och min lillkille åkte hem till oss och duschade :) Det behövdes verkligen, eller iallafall på Ville.  Nu ska vi bara ta det lugnt somnade inte fören vid tre inatt så ska försöka vila en stund, sen ska jag möta upp Henrik på jobbet. Vi hörs morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0