it's just the way it is

Åh jag är så glad, tycker jag har jobbat jätte lite men fick ändå mycket i lön :D Så nu ska jag försöka stoppa in lite på spar kontot annars kommer jag nog shoppa upp allt.. Skulle absolut inte vara nå problem för mig, jag älskar ju att shoppa. Här om dagen köpte jag ett par högklackat med 12 centimeters klack, skiiit snygga :D Så nu är det bara en snygg höst jacka jag ska hitta så är man snygg inför hösten ;) Sen får jag ABSOLUT inte shoppa med med tacke på hur mycket jag shoppat i sommar....

Bröllopet gick jätte bra igår. Hade det super kul. Vet inte vad jag mer ska säga. Lägger in foton snart så får ni kika på dom istället! Idag är det fint väder så då blir man pigg wiho, nu ska jag käka frukost, men hörs sen kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0