Lady gaga konsert

Halluu alla goa o glada! Hoppas ni mår bra. Det gör jag, lite trött bara.

Igår var jag och Henrik på grönan och tittade på lady gaga, fan hon är ju så grym!! Jaja finns väll inte så mycket mer att säga om det. Smockat med folk var det i varje fall.



Idag har jag suttit som telefonist hela dagen på länsstyrelsen. Ska absolut inte klaga, suttit i en bekväm stol, snackat i telefon, surfat då det inte ringt någon och snackat med dom andra där på jobbet om allt möjligt, sen har vi ju en choklad maskin precis bredvid oss! Men måste säga att jag sååå gärna hade velat få vara ute och njuta av det fina vädret som varit idag men men.. Jobbar tre dagar till på länsstyrelsen sen på fredag åker jag, Henrik och ville till värmland några dagar! Ska bli mys!!

Ikväll ska vi åka ut med Henriks pappas båt. Men nu måste jag ut med Ville sen börja med maten. Vi hörs sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0