Nå allesåsammens..

Får se om jag orkar lägga upp lite bilder ikv annars annars kommer det imorgon :) Idag har jag varit hemma hela dagen och myst med Henrik. Har varit så himla seg, bara tagit mig ut då Ville behöft ut o revira lite ;)

Jag vill att Madde ska komma hem NUUU! Saknar henne och våra långa telefon samtal, ända kvinna jag känner (förutom syrran då) som gillar snacka i telefon lika mycket som mig, trots att vi ibland är helt tysta i telefonen och vi båda gör nått annat.. Jag brukar alltid ringa henne då hon jobbar så kommer det kunder o hon lägger ifrån sig telefonen, så kan det gå en halv timma sen hör man henne säga "Nu är jag tillbaka lollo!" :D Så fortsätter vi prata! En annan människa hade ju lagt på och sagt att man skulle höras då man slutar men inte här inte ;) Men tyvärr ses vi inte fören om några veckor :( Aja får väll fortsätta längta ett tag till..
Micke och madde

Sen dom andra två som jag inte kom ihåg vad dom hette


Nu ska jag ut med Ville och sen blir det en skål med popcorn framför tvn! Hoppas ni får en trevlig lördags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0