Vart stucken av hans spruta :S

Igår då vi var hos veterinären för att Ville skulle få sin vaccination så ber hon mig hålla i huvudet så att ha ninte skulle kunna bitas om det gjorde ont, så det gjorde jag! Men precis då sprutan var inne så ryckte han till med bakdelen och sprutan åkte ut rakt in i min hand... :S Jag, dum som jag är, sa inget utan först då vi gjorde ett försök till då han fick sprutan så ser jag att det rinner blod från mitt finger o jag var tvungen att förklara varför. Tror veterinären tyckte det var lite pinsamt att hon råkade sticka mig och så sa hon, oj förlåt, är det sant?! Aja du kommer inte dö iaf! hahaha.. Det hoppas jag verkligen inte att jag kommer göra. Än så länge lever jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0