Vilken dag

Ja, det måste jag verkligen säga! Det började med att jag vaknade klockan sju imorse och mådde skit dåligt. Så jag sjukanmälde mig från skolan tog en ipren och gick och la mig igen. Vid två gick jag och Henrik upp efter att ha legat lääänge och dragit oss i sängen, det är så himla mysigt att inte göra nått, bara ligga där o mysa o snacka. Jaja ska inte babbla om sånt,.. Ja jag var ju iofs ute med ville några gånger men..

Då han åkt till jobbet ringde Magnus, det är en fotograf som kontaktat mig och som frågade för ett tag sen om han kunde få fota mig för att utöka hans foto portfolio. Så när han ringde idag så var vi båda lediga och vi bestämde oss för att träffas. (jag har sett hans sida och sett tjejerna han tidigare fotat, han sa att jag kunde ringa och kolla med dom om jag var orolig. Men kände mig trygg.) Vi gick till ett ställe där det inte var allt för mycket folk och började fota, massor! Sen bytte jag om, tog på läppglans och vart fotad och så höll det på i två timmar. Då vi tog en paus kollar jag på min telefon då jag ser att jag säkert hade minst 30 missade samtal.. Så jag ringer upp Henrik, som var en av dom som ringt till mig och får reda på att både pappa, mammas pojkvän, Henrik med ambulansen och hans kollega står och väntade på parkeringen och var SUPER oroliga för mig.. Så när jag träffar dom får jag utskällning av nästan alla men sen börjar dom snacka med fotografen och allt hade bara blivit ett  missförstånd. Eller nja allt var mitt fel, jag berättade inte ens vad fotografen hette så ja, jag kan väll förstå att de var oroliga. I början vart jag lite irriterad på Henrik att han ringde runt hela min familj, men när jag tänkte mig in i situationen så kan jag ju bara säga att det var hur gulligt som helst!
Så Förlåt till famljen att jag gjorde er oroliga(jag älskar er), fick nyss reda på att pappa också brukar läsa min blogg, så välkommen hit papsi! Men jag måste ju säga att det vart sjukt snygga foton. Dom kommer på en cd skiva på posten o då kan jag lägga upp lite bilder!

Nu ska jag varva ner o käka lite middag! Ha en bra kväll Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0