Yeeees!

Idag fick jag äntligen träffa Madde, har saknat henne såå mycket. Efter vi varit på sophia hemmet idag så åkte vi in till stan o käkade i kungshallarna sen gick vi runt på stan, jag köpte lite undrkläder och ett par as höga men skit snygga skor och Madde hittade ett par svarta jeans som hon köpte. Sen hamnade vi på ett cafe innan vi började röra oss hem. Vart inne ett bra tag i stan trots att vi sa att det bara skulle bli en snabbis men vi hade ju hur MYCKET som helst att prata om nu när vi inte setts på så länge.. När jag kom hem stod men älskling och försökte göra pajen som jag alltid gör, hahah så söt. Tillslut tappade han tålamodet o bad mig om hjälp.

Nu har jag precis duschat, kände mig så äcklig efter en stan på dan. Men snacka om KALL dusch. Då jag står och rakar benen så känner jag iskallt vatten som rinner över mig. Då hade Henrik tagit en kanna med kallt vatten o slänge på mig..

Så fort henrik har kommit från Karin (grannen, som behövde hjälp med deras data) så ska vi käka paj! MUMS!

Pusss, jo förresten om två veckor typ får jag min mobil så då kommer det bilder, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0