Känner att det var läng sen jag gjorde ett inlägg om min älskling.. :P  Ni kanske tycker det är det ända jag skriver om här i bloggen :P haha! Så om ni tycker det så skippa o läsa detta inlägg för det är ännu ett inlägg om min fina sambo Henrik!

Nu ska vi snart fira två år tillsammans!

Jag måste ärligt säga att mitt och Henriks förhållande bara blir bättre och bättre ju längre tiden går. Vi sitter fortfarande och håller händerna och pussas en massor då vi tittar på tv. Kryper tätt intill varandra då vi ska sova och beter oss ibland, rätt ofta faktiskt, som om vi skulle vara nykära, vilket är helt underbart! Sen självklart går det lite upp och ner, som det gör i det flesta förhållanden men för det mesta så måste jag faktiskt säga att vi två har det väldigt bra. Finns INGEN jag trivs så bra att umgås med som som jag gör med honom..

Jag hatar att säga det, men HAN är mitt ALLT!

Nu undrar ni säkert varför jag säger att jag hatar det... Men det är så att jag som många andra gör misstaget att överge sina vänner och bara vara med sin partner för att man tror att det ska hålla för alltid. Min handledare sa nyss till mig, Du måste ha ett eget liv också, nästan alla gräver ner sig helt i ett förhållande och glömmer sina vänner, men vad har man då om det skulle ta slut?! ja antagligen skulle man bara ha kvar ett krossat hjärta... Men det är en risk man får ta.. jag är en sån människa som satsar allt och lägger hela mitt hjärta i ett förhållande om jag känner att det är värt det och jag tvekar inte en sekund på mig och Henrik. Får jag mitt hjärta krossat så skulle jag nog säga att det var värt det iaf...

HAN är min bästa vän!!

(Under vårt förhållande har jag också fått reda på vilka som faktiskt finns där för en som ställer upp i ur och skur, som är äkta vänner. Trots att man ibland är korkad och inte hör av sig lika ofta som man gjorde förr, så finns dom kvar hos en! Det kallar jag äkta vänskap som troligt vis varar livet ut oavsett om man skaffar kille, barn eller djur!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0