killar som sjunger är.. mmmmm!

Jag fastnar verkligen för killar som kan sjunga, det är helt galet.



Men den här lillkillen, hur söt är inte han på en skala?! Han kommer ju vara en 10 poängare då han blir större! ;P



Första gången jag var hemma hos Henrik så satt vi här hemma och drack tillsammans efter vi hade slutat jobbet en dag. Vi båda vart packade och Henrik tar fram sin gitarr och börjar spela och sjunga. Haha. Jag tyckte han sjöng så GRYMT bra, så jag fastnade för honom direkt den kvällen(hemskt det låter men jag kan erkänna att jag är riktigt svag för killar som kan sjunga.) Sen en dag då vi sitter här hemma igen och han klingar på gitarren och börja sjunga så trodde jag inte mina öron, hahhaah. Då insåg jag hur full jag måste varit den kvällen för det lät ABSOLUT inte så bra som jag tyckte jag hade hört tidigare. Gud vad vi skrattade åt det där. Den kvällen glömmer jag aldrig!!

Men han lyckades få mig att fastna för honom ändå trots att han inte har en så grym sångröst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0