hemma hos paps o julklappar

Jag och Henrik åkte ut till pappa i förrgår tror jag det va. Så firade vi lite jul tillsammans med dom. Det var riktigt mysigt att få träffa mina älskade små syskon igen. Sen kom pappa med en riktigt överraskning! helt plötsligt kryper det fram en liten hundvalp som var sååååå otroligt söt. Lizzy som bara var några veckor. Så om ett eller ett par år kommer det hundvalpar :D

Sen vart jag ännu mer överraskad över hur många julklappar jag skulle få.. JISUS!
Pia (pappas tjej) tog fram två stora pappars kassar med en massa paket som bara vaar till mig! Fick två par as snygga skor, tre par jeans som satt som en smäck, det brukar vara svårt att köpa jeans utan att prova dom men alla satt perfekt, hade en väldigt tur! Sen fick jag smycke och  designade äggkoppar :P dom var faktiskt riktigt balla. Sen fick jag och Henrik lite andra julklappar av resten av familjerna bland annat lite saker till hemmet som örngott och handdukar sen fick vi flera bio checkar, kläder o annat. Trots att vi inte hade önskat oss någonting.. Hmm.. Vi måste ha varit snälla i år ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0