JÄKLA P-PILLER!

FAAAAAAN vad jag inte är gjord för att äta p piller! blir så arg på mig själv..

Jag glömmer dom i princip VARJE dag. Försöker göra det till rutin att jag tar det då jag borstar tänderna men ändå glömmer jag det.... Ah! Får börja med en liten väska runt midjan så går ett larm så är det bara stoppa in det i munnen, då kan man ju inte misslyckas :D Eller skulle inte förvåna mig om jag inte tar dom då heller. Inte bra att slarva :S Hur ska man lösa detta då?! Nått måste göras åt mitt dåliga minne o det är snabbt, innan det är försent!!!

Någon som har samma problem? :P

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har tänkt prova p ring för jag har också sämst minne! Är extremt dålig på att komma ihåg att ta mitt p piller, så det är värt ett försök iaf! Lycka till tjejen, håller tummarna för dig ;)

2009-12-28 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0