Let it be



Imorgon åker min älskade mamsi till brorsan i umeå och ska stanna där några dagar sen åker dom tillsammans ner hit till stockholm och ska fira jul hemma hos mamma. Jag har planerat min julafton med att först vara hos mamma med brorsan och alla sen åker jag till Henriks mamma och ska hjälpa henne fixa lite för sen blir det julfirande hos henne :) jag tycker det är svårt då man vill vara med familjen men samtidigt vara med sin älskling.. Så bästa sättet att lösa det är att vara på båda ställena :D Förra julen var jag ju faktiskt med Henrik och hans familj hela dagen, hälsade inte ens på mamma så i år måste jag göra det, trots att det inte blir så länge :)

På fredag ska hela klassen dra ut på krogen hade vi tänkt, + några som inte tillhör klassen men wtf!! kommer bli jätte kul. Det är bra att haka på om ni känner för det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0