lillsyrran, duktig på att skriva :)

Felicia säger:
hej :)
vad görs

Lollo säger:
heej
jag är hemma och tar det lugnt
vad gör du`? :)
kvar hos pappa?

Felicia säger:
jag kollar när barbi sjunger på tvn o jag är kvar hos pappa

Lollo säger:
jaha  
vad kul

Felicia säger:
ja idag ska vi öppna julklappar

Lollo säger:
ååh vad spännande
måste du berätta vad du fick sen
är killarna bruna? (brorsorna har varit i thailand, bara så ni hänger med)

Felicia säger:
ja det är litte pirrt
ja jag är hellt vitt

Lollo säger:
hehe sötnos

Felicia säger:
hej då  kramar

Lollo säger:
hej då puss o kram
vi får ses snart
saknar dig redan

Felicia säger:
saknar dig okså pus o kram

Det är ju så gulligt när hon skriver!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0