Love me or hate me, I dont care!

Japp ännu en dag har passerat. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket intressant, jobbat lite och sen har vi varit ute och käkat med Frisk. Igår kväll hade jag och älsklingen en så grymt mysig kväll. Först käkade vi middag sen la vi oss på soffan och skulle titta på tv, men vi båda somnade på stört och sov som änglar tills hans pappa ringde och väckte oss, som tur var!! klockan var bara vid halv 8 och vi var tvunga att ta ville på en promenad. Då vi kom in gjorde vi oss iordning för sängen, var så grymt trött. Henrik flyttade in dvdn till tvn i sovrummet så då la vi oss under täcket och myste och tittade på både mr bean och jönssonligan. Haha kan det bli mycket bättre? ;) Sen idag har jag jobbat på globen. Fick sluta tidigare vilket var väldigt skönt. Har fått tjuvlyssna på både Erik och Calle  på globen idag eftesom dom var där och tränade inför imorgon! Dom är ju så grymt bra båda två! Sen vart det dags för julshowen och då var det fullt upp. Sprang som en tok med tallrikar och drycker. Sen träffade vi både emd, e type, markoolio och massa fler kändisar. Det gör jobbet lite roligare ;) ne nu orkar jag inte skriva mer, ska krypa ner i sängen och titta på film. Sov gott! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0