Till dig min absolut bästa vän!



En vän kan bejaka och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar, drömmar och minnen.
Hon lyssnar och besvarar och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta åt det som varit svårt.
En vän bryr sig om dig för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig precis som du är.


Du har allt som gör dig till en perfekt vän. Du står vid min sida oavsett vad. Du släpper aldrig taget om mig vad jag än gör. Utan dig elin så är jag inte hel!

Igår träffade jag min fina Elin, vi gick på stan och kollade runt lite sen bestämde vi oss för att åka hem hit och baka julgodis. Haha direkt då vi kom hem ställer hon sig och diskar för att hon tyckte det behövdes, hur gullig är hon inte på en skala ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN<3LOUISE

Åhhh puttenuttegull vilken fin liten dikt. Älskar dej med så grymt hårt. L<3E hoppas du haft en bra julafton idag :)

2009-12-24 @ 21:05:57
URL: http://ellapellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0