Alla hjärtans dag.

Ja vad ska man säga.. Igår var det alla hjärtans dag och jag var på skit humör hela dagen tyvärr.. Orkar eller tänker inte skriva varför men jag kan säga att jag helt enkelt gav upp. Efter att hela förmiddagen var näst intill skit så kände jag att resten av dagen också var förstörd. Så jag hoppas ni hade en bättre dag än vad jag hade ;) På eftermiddan möte jag upp syrran och hennes kille som var i stockholm och hälsade på sen åkte jag och Henrik hem och gjorde middag. Redan då klockan var 11 gick jag och la mig i sängen och försökte sova, men det gick inte, så när klockan var ett, då henrik kom in och skulle lägga sig gick jag upp och la mig på soffan där jag somnade hyffsat fort ändå. Vid tio gick jag upp och handlade vanilj hjärtan på ica. Vet att Henrik älskar det, kände mig lite taskig mot honom att jag var som jag var igår, trots att jag hade mina skjäl :P Så idag försökte jag vara lite gos och ändå visa att han är min underbara!



Idag har jag bara legat här på soffan med datorn i knät och slappat. Jag och Henrik var en snabbis till centrum för han skulle köpa nån kabel till andra datorn. Idag ska jag kanske träffa Mika då hon slutat jobbet annars får jag se vad som händer! Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

I feel sorry for U..

2009-02-15 @ 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0