bedövad!

Halloj! Var på jobbet som vanligt klockan nio idag hann i princip bara börja innan jag var tvungen att avsluta för att jag skulle till tandläkaren. Hade ett hål i ena tanden, det gick rätt fort att laga. Efteråt hängde hela min mungipa så jag knöt halsduken för så att ingen skulle se. Sven hade kvar Ville på jobbet och jag åkte hem till mamma och gick ut med Zorba på en lång promenad då hon fick leka en massa. Mamma kunde inte gå ut med henne för att hon ligger med ryggskott :P Då jag varit ute med henne så börja bedövningen släppa lite och jag fick ont i tanden, hon sa att jag kunde känna av det i några veckor så det är väll bara att stå ut. Men då jag kom in ringde jag sven och sa att jag inte orkade jobba så han kom och hämtade mig så åkte jag hem. Skönt att sluta tidigt en dag, speciellt idag då det är fint väder. Henrik var på kurs idag så han har redan slutat och är påväg hem. Ska möta honom i centrum så ska vi handla lite sen hem och förbereda inför kursen ikväll! Men nu ska jag klä på mig sen kila iväg :)

Då jag kom hem och skulle hälsa på maja(vår underlat) så ser jag att hon har förstoppning, min lilla gullplutt. Mamma hällde olja i vattnet så får vi se om det släpper. Hoppas det! <3<3

Min älskade Zorba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0