what a beautiful morning, or not?!

Helloou!
Nu sitter jag i soffan heelt slut i huvet. Igår kom Frisk till oss en stund på kvällen. I början satt vi alla tre med en varin dator, såg rätt kul ut men sen bestämde vi oss för att titta på sällskapsresan, den är ju så jäkla rolig! Millan jobbade nämligen på kvällen så då var han här o höll oss sällskap. Det vart rätt sent, eller sent kanske det inte var, klockan var vid 11 men jag var så himla trött och ännu värre var det imorse då jag skulle gå upp ur sängen. Fick hälla i mig kaffe. Var på jobbet klockan nio imorse, sen vid 12 åkte vi till karolinska sjukhuset i huddinge där jag skulle träffa en läkare för att få reda på svar från några prover jag tagit. Allt såg bra ut som tur är eller vad man ska säga, jag önska jag hade nå mer symtom så kanske dom kunde hitta vad som är fel. Fick se mina röntgenbilder på lungorna och hjärtat. Det såg fin fint ut ;) Läkaren jag träffade var super trevlig. Han lyssnade och verkligen tog till sig allt jag sa till honom. Så idag skulle han prata med sina andra kollegor om hur dom ska göra med mig så skulle han ringa mig imorgon så får vi se hur allt blir. Han tyckte iallafall att dom måste göra nått åt det här och verkligen försöka hitta vad som kan vara fel. Åh måste ju berätta att på fem gånger hos läkarn, från jag fyllde 18 så har jag nu fått frikort!! Skönt att slippa betala mer åt läkarbesök, åtminstonde i ca ett år till.
 
Imorgon blir det en hel dag på jobbet skulle igentligen börjat klockan sju men får komma lite senare! Både igår och idag har jag fått gå tidigare pga läkarbesök o annat. Så ser faktiskt fram mot morgondagen o få tjäna lite pengar. Har även fått frågning från en firma som ligger på söder där dom vill att jag ska städa en gång i veckan så har tänkt att tacka ja till det tror jag, med bra betalning då ;) Henrik ringde precis, han var hemma om ett litet tag så ska börja med middagen nu hade jag tänkt. Hörs kanske lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0