En perfekt söndag!

Igår var jag på bio med Maria (blondinen). Var väldigt länge sen jag träffade henne så det var riktigt kul. Har blivit sååå dålig på att umgås med mina vänner då jag har pojkvän, ber om ursäkt för det. Men igår satt jag och Maria och pratade om det, eftersom hon nu också är i ett förhållande så har hon lite mer förståelse att det blir lätt så.  Så nu är det skärpning så ska jag försöka träffa allihoppa lite mer :) Hur som helst, filmen vi såg var Australia. Den var så himla bra. Jag satt med tårarna i ögonen en massa gånger under filmen medans Maria satt och skrattade ( vet dock inte vad hon tyckte var så roligt för det var ju inte särskillt mycket att skratta åt ), men sen är jag är så himla känslig när jag tittar på filmer. Bion började halv fem och höll på i nästan tre timmar. Då vi skulle gå ut mötte vi Hanna och Martin, då skulle dom också gå på bio :)
Då jag kom hem så myste jag med älsklingen i soffan medans vi tittade på Enough! Så grymt bra film.

Maria


Idag ska jag träffa Maria (brunetten), och gå på en promenad eller nåt. Det är så himla fint väder ute så man får ju ångest då man bara sitter inne. Ska ta och börja fixa mig för vid ett skulle hon höra av sig så skulle vi mötas upp. Ha det bra hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0