Fredag den 13e

Hej alla goa o glada filurer! Imorse var jag extreeemt trött. Henrik gick upp 20 over 7 och gick ut med Ville för jag var så himla trött, han är så gullig min Henrik :) När han hade gått till jobbet somnade jag om och sov till halv ett. Så nu har jag hunnit klä på mig, äta frukost, sminka mig, varit ute på en promenad med Ville och nu sitter jag här, det är rätt bra gjort på en timma för mig iallafall. Idag är det fredag den 13e som ni säkert alla vet, scary ;) Än så länge har allt gått bra! Men vi får väll se hur dagen fortsätter. Har tänkt att plugga lite matte nu på förmiddan sen får jag se vad man hittar på! hörs sen

Kommentarer
Postat av: Emelie

har du fått svar av läkaren? :)

2009-02-13 @ 17:09:19
URL: http://emelieflodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0