Fredag!

Äntligen är det fredag, tycker ioförsig att veckan har gått väldigt fort. Igår var jag och Henrik på valpkurs med VIlle. Det gick jätte bra och VIlle var så himla duktig. Det är en tjej som också är med där som har en chihuahua så Ville och han den andra lilla vovven busade en massa med varandra. Längtar redan till vi ska dit nästa vecka :) I onsdags skrev jag klart mitt CV. Så nu har jag sökt en massa jobb.

Morgonen har varit hemsk, det är verkligen inte min dag idag och det gör mig lite nervös eftersom jag ska ha utvecklings samtal nu på morgonen. Började med att jag trampade i bajs då jag klev upp, inte det roigaste då man är trött och börja städa. Jag hade mackan i brödrosten under tiden jag höll på att städa, helt plötsligt ryker det ur den och det såg ut som om det brann. Fick upp mackan tillslut och den var kolsvart!!! Kände verkligen att jag inte orkade och ville bara gå och lägga mig igen. Öppnade fönstrena för att inte brand alarmet skulle gå och väcka Henrik. Så vi får se hur jag klarar av resten av dagen...

Igår ringde Sofia och sa att hon skulle dra ihop ett gäng så skulle vi alla dra på krogen. Får se om jag hänger med. Annars blir jag hemma och myser med min älskling! Men nu ska jagbara fixa det sista sen måste jag åka till skolan. take care puss

Jag idag!
Alla kläder från Gina :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så grymt snygg och fantastisk Louise. Henrik ska fan ta vara på att han har en sån underbar tjej som du

2009-02-20 @ 17:24:26
Postat av: Lollo

svar: nämen vem är det som är så söt och skriver sånna här gulliga grejer? :)

2009-02-20 @ 17:30:17
Postat av: Anonym

En hemlig beundrare, du kommer nog kunna klura ut vem det är ;)

2009-02-20 @ 17:35:51
Postat av: lollo

svar: Men nu blir jag nyfiken.. hmm.. säg nu!jag har faktiskt inte en aning om vem du kan vara :P

2009-02-20 @ 17:39:09
Postat av: Anonym

Klart du vet Louise, skärpning nu! ;) brunt hår, blå ögön och säger "vfpd som vanligt"

2009-02-20 @ 17:48:36
Postat av: lollo

hmm.. vfpd?

2009-02-20 @ 17:54:18
Postat av: Anonym

väntar fortfarande på dig!

2009-02-20 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0