haha tro det eller ej!

Jag håller mig fast vid att det inte är min dag idag. När jag kom till skolan så var klockan nio. Klockan halv tio skulle jag möta läraren och vi skulle ha utvecklingssamtal. När klockan var 09.40 började fundera varför hon inte hade kommit. Precis då kommer min gamla lärare Taina, så hon tog med mig in i rummet så ringde vi Annsofie (min lärare), men inget svar. Så då bestämde jag mig för att börja åka hem igen. Precis då jag kommit in i trapphuset och ska låsa upp dörren ringer Annsofie och säger att hon inte hade hört mitt medelande som jag lämnat på telefon svararen. Det hade blivit ett missförstånd. Hon satt i en byggnad medans jag satt i en annan. Men så vi bestämde att vi skulle boka in en ny tid nån annan dag. Skulle haft en lektion klockan ett idag sen slutat, men eftersom jag åkte hem så orkade jag verkligen inte åka tillbaka. Så min dag idag har inte varit särkillt spännande. Men däremot har jag sökt ännu mer jobb på alla möjliga ställen då jag kom hem. Så vi får jag väll se om nån hör av sig. När Henrik kommit hem från jobbet ska vi gå och handla lite sen ska jag börja fixa mig inför kvällen för då jag ska ut på krogen!! Hoppas ni får en bra fredags kväll!

En bild tagen i skolan för nån dag sen, jag satt och tänkte på hur skönt det är att sitta såhär, med benen i kors. Jag sitter jämt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0