Hemma idag

Go morron eller god dag kanske man ska säga!
Igår kväll åkte jag och Henrik till Kista för att fixa lite sen tittade vi i några affärer. Vi somnade rätt sent igår så både han och jag var super trött imorse. Då Henke hade gått till jobbet imorse så gick jag upp och tog en ipren sen somnade jag om. Hade sån himla huvudvärk antagligen för att jag var så trött, så valde att stanna hemma från skolan idag. Imorgon ska vi på hundkurs med Ville, så idag ska jag plugga lite, sen när Henrik kommer hem ska vi gå förbi och titta vart det är vi ska vara imorgon. Idag ringde min mammas kille och sa att han hade fixat jobb till mig under sportlovet. Ska jobba på prips i ulvsunda, sen vad det är jag ska göra vet jag inte riktigt än. Men det blir nog bra! Det bästa är att jag fick ta med mig lilla Ville så då slipper jag fixa hundvakt!!

Just nu ligger jag i sängen med Ville bredvid mig och skriver på en uppstats.


Har fått en massa frågor om vad det är som står på mig blogg om otrohet och hur det är mellan mig o Henrik. Så nu ska jag förklara..
Jag och Henrik har det jätte bra och är lika lyckliga som innan allt det här på min blogg. Jag kommer nog aldrig få reda på vad som verkligen är sanning och inte. Men hur det än är, vare sig han var otrogen eller inte, så litar jag självklart på Henrik och jag älskar honom för mycket för att bry mig om nåt som hände för typ 8-9 månader sedan, som helt plötsligt dyker upp nu. Det var en massa saker som hände i sommras och många som försökte få det att ta slut mellan oss. Men vi har klarat det såhär långt så jag tror på vårt förhållande och tänker inte låta någon förstöra det mellan oss. Så nu tänker jag glömma allt det här och bara tänka på oss två!! Henrik och jag är gulligare än någonsin mot varandra och vi är både redo att kämpa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0