Henrik är mitt allt!

Om jag ska vara ärlig, i början av mitt och Henriks förhållande så litade jag inte på Henrik fullt ut. Men allt efter tiden har gått så har vårt färhållande bara blivit starkare. Men tror att det är rätt vanligt att man är lite orolig i början, att den andra ska vara  otrogen för att man inte riktigt vet vart man har varandra. Men jag vet vart Henrik står nu, vi har snart varit tillsammans 13 månader och jag tvekar inte en sekund på honom. Kommentarena jag har fått om att han skulle ha varit otrogen mot mig tror jag inte alls på, Jag litar på Henrik till 150%. Allt han gör för mig, den kärlek han visar, då han ställer upp i ur och skur och visar att han verkligen bryr sig om mig, tror inte jag han skulle förstöra på ett ögonblick med att vara otrogen mot mig. Jag älskar Henrik och tänker aldrig tvivla på honom om att han skulle vara otrogen, om jag inte såg det med mina egna ögon!!

Vi alla gör våra misstag....
vissa som vi ångrar och andra inte! Men vi har det så bra tillsammans nu att jag inte tänker lägga ner nån energi åt det med otrohet. Men tack Evelina för att du sa det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod

2009-02-17 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0