Jag o min knotte på jobbet idag

Kom hem för en liten stund sen. Idag har jag haft fullt upp hela tiden. Har snart tänkt att hoppa in i duschen, stinker rök som satan. Där jag jobbar är det nästan bara folk som förgiftar sig själva :P Nog för att jag är känslig mot rök, men det är inte det minsta mot vad Henrik är. Så ska försöka få bort det mesta av lukten innan han kommer hem :) Imorgon ska vi på hundkurs igen, just nu känner jag faktiskt att jag inte har så stor lust men det kanske kommer då det är dags.
Imorgon ska jag till tandläkaren sen ska jag tillbaka till jobbet. På fredag ska jag först käka lunch med en kille som jag ska börja jobba åt sen ska jag och Sven åka hem till Jesper blomqvist och kolla på elen där, ni kanske vet vem Jesper är? Han spelar iallafall fotboll och är rätt känd ;) Så det ska bli kul att få se hans hem. Sen ska jag försöka övertala Sven till att vi ska åka hem till Markolioo. ( Sven fixar hans hus med all belysning där just nu ) Vill verkligen träffa honom. Då jag fyllde år fick jag en cd skiva och ett foto av markolioo, tycker det var lite gulligt av honom, så skulle vara kul att få se han face to face o tacka för presenterna :) Men vi får se hur det blir med det. Ne nu ska jag hoppa in i duschen! vi hörs sen!

Mamma så söt och hade skickat en smoothie med Sven (hennes kille) så jag skulle ha på jobbet :)


Tråkiga el prylar jag håller på med..


Ville ponken på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0