Leksaker överallt!

När jag och Henrik var på kryssningen så gick vi in i en butik där jag hittade stans sötaste nalle. Henrik frågade vad jag skulle ha den till och jag svarade att våran lille William eller flicka ( som inte finns ännu:P ) skulle ha den. Så efter lite tjat så fick jag köpa den :) Det var ju bara ett måste, är den inte söt? Jag är iallafall helt kär i den.



Våran lilla Ville!
Då Henriks mamma och alla var här sa dom att man nästan kunde tro att vi hade en liten unge. Det låg leksaker ÖVERALLT i hela rummet. Men nu är åtminstonde några ihop plockade, det är inte det lättaste att samla ihop alla hans leksaker tillsammans, för så fort man lagt dom på plats kommer Ville och springer iväg med det, så då ligger dom överallt igen!!

Några av hans alla godsedjur.
Den fina elefanten och kaninen som sitter ovanpå fick vi förra veckan av mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0