Lördag wiho!

Känner mig hyffsat pigg, går lite upp och ner men är helt klart på bättringsvägen. Nu är det febern och lite halsont som är jobbigt. Annrs ska jag absolut inte klaga med tanke på hur det har varit dom senaste dagarna. Kom precis ut ur duschen och ska snart börja fixa mig. Ikväll ska vi till Frisk och MIllan på middag och sen titta på melodifestivalen :) Ska bli jätte kul. Har inte träffat några människor alls på bra länge känns det som. Eller aah förutom Henrik och mamma då. Så ska bli kulatt få se lite andra ansikten. Snart kommer nog Henrik hem, nbäst jag skyndar mig så jag är klar tills han kommer hem. Han skulle till Kista idag men jag orkade inte följa med tyvärr, utan har försökt samla all ork till kvällen :) Hoppas ni får en trevlig lördags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0